استارتاپ‌های نقد و نظرسنجی

یکی از محصولاتی که من به شخصه دوست دارم، سرویس‌هایی است که نظرات کاربران را در مورد یک محصول یا خدمت شما جمع‌آوری می‌کند. استارتاپ‌هایی که در این گروه قرار دارند، خدماتی برای بررسی، نقد و نظرسنجی در اختیار کاربران می‌گذارند.

نظر بازار

نظر بازار درحوزه تحقیقات بازار موبایلی فعالیت می کند
در اپلیکیشن نظر بازار کاربران بابت پاسخگویی به سوالات کسب و کار ها اعتبار دریافت می کنند و کسب و کار ها هم سریع تر و راحت تر به نظرات گروه هدفشان میرسند.

http://www.NazarBazaar.ir

نظر بازار

 

نقدستان

هدف از راه‌اندازی وب‌سایت نقدستان، جمع‌آوری تمامی مطالب، نقد و بررسی و اطلاعات هر کالا و نمایش به کاربران ایرانی است که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه‌تر آن‌ها شود. نقدستان، خود را در قبال افزایش سطح اطلاعات کاربران پارسی‌زبان مسئول می‌داند و همه تمرکز گروه نقدستان، معطوف به ارائه اطلاعات بی‌طرفانه و جامع در مورد همه کالاهای موردنیاز کاربران خواهد بود.

http://www.naghdestan.com

نقدستان

 

بپرسیم

بپرسیم بر مبنای ایده پرسشگری آنلاین طراحی شده است. ما می کوشیم با استفاده از ابزارهای آنلاین، و ارتباط آن با اپلیکیشن ها، مسیر پرسشگری را برای مخاطبین این حوزه آسان تر، دقیق تر، هدف مند تر و سریع تر نماییم. بپرسیم می تواند در تحقیقات بازار و جامعه شناسی، ابزاری قدرتمند برای پرسشگر و یا تیم های تحقیقاتی و از همه مهتر شرکت ها، برای شناخت و آگاهی بهتر نسبت به جامعه در رابطه با سلایق، عملکرد و سایر موارد کاربرد دارد.

http://beporsim.com

بپرسیم

 

نظرجو

خدمت نظرکاوی که دستاورد فناوری هوش مصنوعی می باشد مورد استفاده فراوان شرکت ها وسازمان های خارجی در تحقیقات بازار و تحلیل رفتار مشتریان می باشد. کاربردهای آن به حوزه های مختلفی از قبیل سیاسی، امنیتی، انتخابات، و به خصوص تحقیقات بازار برندها توسعه می یابد. این شرکت با ارائه سه سامانه خبرکاوی، نظرکاوی و تحلیل متن امکان دسترسی به تحلیل نظرات و احساسات جامعه راجع به خدمات و محصولات برندها را فراهم می آورد. سامانه نظر جو به وسیله خزنده های خود اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی و وبلاگها را اخذ کرده و بر اساس الگوریتم های پیشرفته تحلیل متن، می تواند احساسات مختلف مردم راجع به جوانب مختلف خدمات را بسنجد. با این ملاحظه که تشخیص نظر، برآورد، باور، ادراک، احساس و امثال آن را از همدیگر بدهد و بتواند در حالات مختلف جمله، پاراگراف و سند گزارش دهی نماید.

http://www.matnafzar.ir

نظرجو

 

اوستا

شبکه اجتماعی نقد و بررسی خدمات و محصولات از زبان مصرف کنندگان واقعی

http://oostaa.com

اوستا

 

پرس لاین

پُرس‌لاین راهکاری است در پاسخ به "مطمئن نیستم محصول جدید بازاری داشته باشد! نفهمیدم چرا از تبلیغ‌ جدیدمان اینقدر کم استقبال شد! چرا مشتری‌ها با دیدن قیمت کمتر سراغ انتخاب‌های دیگر می‌روند! اطلاعاتی از مراجعان و مشتریان نداریم! چرا مشتری‌ها مدام در حال ترک کردن برند ما هستند! نمی‌دانم چطور انگیزه کارکنان را بالا ببرم! معلوم نیست چرا پرسنل کار رو ترک می‌کنند! ایده فوق‌العاده‌ایست، ولی نمی‌دانم از کجا شروع کنم! پرسش‌نامه‌ پایان‌‌نامه‌ام را کسی تکمیل نمی‌کند!"

https://porsline.ir

پرس لاین