چکش بصری با صالح مهدیخانی

چکش بصری با صالح مهدیخانی

هر فروشنده‌ای به دنبال راهی است تا به ذهن مشتری نفوذ کند، محصولش را به او بفروشد و در نهایت به نامی نیک در ذهن او ماندگار شود. بهترین وسیله برای رسیدن به چنین مقصودی، چکش است. فروشندگان حرفه‌ای، به خوبی می‌دانند که چگونه از چکش‌ها استفاده کنند.

در پنجمین قسمت از مجموعه کنفرانس‌های هوش‌بیان، من داستان‌هایی در مورد چکش‌های استفاده شده در تبلیغات و برندسازی تعریف کرده‌ام. در این ویدیو شما نیز می‌توانید در مورد این چکش‌ها و ارتباط آن با کار و کسب خودتان بیشتر بدانید.

 

پی نوشت: هر هفته، یکی از اعضای شرکت هوشروان در یک فرصت بیست دقیقه‌ای، موضوعی را برای دیگر همکارانش ارایه می‌دهد. ما در هوشوران امیدواریم این اشتراک‌گذاری اطلاعات موجب ارتقای تمام اعضایمان شود. ویدیوی این جلسات در اینجا به اشتراک گذاشته می‌شود تا شما هم بتوانید از این آموزش‌های داوطلبانه استفاده نمایید.

© از شما برای بازنشر مطالب به همراه لینک سایت ممنونیم!